bra tidsfördriv

ANTINGEN ELLER.
1. Pierca näsan eller tungan?
- inget!
2. Vara seriös eller rolig? - beror på tillfälle såklart, men jag tror rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? -  blåå!
4. Brinna upp eller drunkna? -  usch ;/
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? -
klart jag tycker om någon, men jag tror inte jag är kär.
2. Sol eller måne? -  sol
3. Vinter eller höst? - båda!
4. Vänster eller höger? - höger
5. Soligt eller regn? - soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? -  vanilj

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? -
  23:11
3. Vart vill du bo? -  hemma
4. Hur många barn vill du ha? -  2
5. Vill du gifta dig? -  jo
6. Rullar du spagettin eller skär? -  skär
7. Har du ätit sushi? - nej
8. Favoritglass? -  ojoj, alltid lika svår fråga.. ;)
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? -  inte en aning!
10. Humör? -  glad & trött


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? -
  nej
2. Sjungit? - haha faktiskt..
3. Blivit kramad? -  ja
4. Kännt dig fånig? -  nja..
5. Saknat någon? -  jaaaa
6. Dansat galet? -  faktiskt inte
7. Klippt håret? -  nej
8. Gråtit? -  nae
9. Ljugit? -  nej
10. Blivit kysst? -  nej

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? -
  haha nee..
2. Har du hund? - nepp.
3. Tycker du att du är attraktiv? -  nja.. nej de tycker jag väl inte.
4. Sover du helst själv eller med någon? -  beror på vem det är
5. Tror du på spöken? -  ne.

/s

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag ÄLSKAR din bloggdesign! Har du gjort den själv?

2008-08-07 @ 23:44:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0