come on sunshine


Enligt den här prognosen från SMHI's hemsida kommer det bli bättre väder imorgon! Kanske inte så varmt som det var för bara några dagar sedan, när temperaturen låg runt 30 gradersstrecket, men nog kommer det bli mycket bättre än vad det var idag..!

Får se vad som händer imorgon, har inga speciella planer så det blir nog antagligen att glida runt här hemma igen. Jag klagar absolut inte, det var otroligt skönt att mysa här hemma i mina mjukiskläder när regnet öste på som värst. Kanske jag kan ta och baka något imorgon? Varför inte, jag tycker det är kul med matlagning & så, även fast jag inte är så bra på det alla gånger.. Men det är väl som de säger, övning ger färdighet.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0