ett litet träningsinlägg

Det gick verkligen jättebra att springa! Förrutom att jag fick lite håll de sista hundra metrarna. Jag förstår inte vad det är, jag får jämt håll när jag springer. Och det är inte att jag har ätit precis innan, utan jag är väldigt noga med att inte springa förrän två och en halv timma efter att jag åt senast. Är det någon av er som kanske vet varför jag får håll? Det brukar gå över efter ett litet tag så det är inget större problem direkt, men jag får det verkligen varje gång jag är ute och springer även fast det inte håller i så länge. Jag har alltid en sten i högerhanden som jag håller väldigt hårt i och då brukar det gå över.

Som sagt så är jag väldigt nöjd med hur det gick idag. Jag sprang tillochmed på personligt rekord, vad säger ni om det? Eftersom jag inte har sprungit på en månad så trodde jag verkligen inte att det skulle gå så bra som det faktiskt gjorde. Jag gillar att ha den här känslan man får när man lyckas med någonting, när man verkligen är riktigt nöjd. Och jag älskar att träna, att vara pigg och inte slö!

/s

Kommentarer
Postat av: elli

bra :D

2008-08-12 @ 21:06:43
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0