ett tips till alla biosugna

Nu har jag nyss registrerat mig på GratisBio. Efter att ha funderat på saken ett ganska bra tag så blev jag idag medlem. För er som inte vet vad GratisBio är för någon hemsida så kan jag försöka förklara. Sidan går ut på att man ska samla ihop poäng för att få saker såsom gratis biobiljetter och presentkort. För att få en biobiljett ska man samla ihop 400 poäng och för presentkort på 300:- (man får välja på presentkort från över 60 butiker som H&M, Kicks, Vero Moda osv) ska man samla ihop 1000 poäng. Det finns också presentkort på 500 & 700 kronor, men då behöver man 1500 poäng resp. 2000 poäng.

Det här är en bra hemsida för er som brukar handla saker via nätet, t.ex. från CDON.com & Ellos, för om du handlar via GratisBio får du en viss procent (skiljer sig från fall till fall) av köpesumman som poäng. För att läsa mer om hur man kan samla in poäng så tycker jag att ni ska gå in på GratisBio's hemsida och läsa mer!

Om man blir medlem får man direkt 50 poäng. Om du blir värvad av mig, eller någon annan för den delen också, så får du 25 poäng extra, dvs du börjar med 75 poäng! För att bli värvad av mig kan du följa den här länken och trycka på "Registrera Mig" uppe vid högra hörnet.

Puss!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0