gårdagen plus idag,

Gårdagen blev lyckad! Jag är asglad över det. Vi gick först runt på stan, köpte en monki tröja (JAG HJÄRTA MONKI). Sen äta lunch på Mineur, baguettmacka plus islatte. Sen när alla affärer började stänga drog vi till farsta där spelningen skulle vara. Då var det 2 timmar kvar till spelningen, så jag ringde roligt folk och hade intressanta samtal med personer jag inte kände. Vi ringde en DJ som dammsög, han verkade såhär halvcool. Men iaf, spelningen sen var på tuben. Najs ställe. Vi var ju där för att kolla på Delirium3, dom är för övrigt asbra så jag ska försöka kirra deras skivor, najs med lite ny musik. Trevligt folk, mysig stämning, fin monki tröja. Jag är helnöjd med gårdagen.

Idag då. Än så länge har jag bara planerat, och känns lite som att regnet förstör. Men iaf, klockan 13:11 tar jag en buss och möter upp Jörunn, sen drar vi till den där gräsmattan vid laserdoomet. Spela,spela,spela laserdoom sen picknick i ovädret. Hmmm, ja sen måste jag till slussen för att ta en färja till grönan. För vet ni vad? THE HIVES SPELAR JU DÄR OCH JAG SKA SJÄLVKLART GÅ, HAHA.


Delirium3 (sångaren Henrik)


Delirium3 (basisten Albin)


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0