glöm dina problem, imorgon kommer nya

Jag gick in på en gammal blogg som jag skrev för ett och ett halv år sedan ungefär. Jag hade bara skrivit ett par inlägg, sedan hade jag gett upp. Och ja, vad ska man säga.. Jag överkonsurmerade smileysar, bytte rad i princip efter varje mening och det var närmast pinsamt att se. Men kul också, såklart, att se hur man har förändrats. Nej jag tänker inte länka, för det är väl bara jag som ser det roliga i den. Jag tänker heller inte radera den, har jag bestämt, för jag mådde väldigt bra den perioden och det syns på bloggen. Kan vara kul att kolla tillbaka på då & då.

För er envisa som inte tänker ge er och tycker att jag är en väldigt tråkig jävel som skriver ett inlägg om en blogg jag inte länkar till; den som söker finner.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0