hej bloggen,


Hej bloggen, det var ett tag sedan jag skrev senast. Ärligt talat har jag ingen bra bortförklaring heller, har helt enkelt inte haft varken lust eller ork. Idag har jag tassat runt här hemma i mjukiskläder och kollat lite granna på OS. Heja Sverige!

Imorgon är sista dagen på det här sommarlovet. Visst, det är väldigt många i klassen som jag inte har träffat sedan skolavslutningen (det var ju sjukt länge sedan om man tänker efter!) så det ska ju såklart bli jättekul att träffa dom på tisdag, men samtidigt så är jag nervös. Ni vet, i nian så är det nationella och så ska man ju välja till gymnasiet. Jag vet att jag tänker välja sam eller natur, men vilket av dom har jag ingen aning om. Jag hoppas verkligen att det löser sig nu under hösten..

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0