hemma från skolan och Ung08,

Skolan var typ.. meningslös, nivet upprop, nytt schema och sånt skit. Och imorgon går jag till 17, KUL. Det ska föreställa halvdagar så jag är lite smålack nu. Efter skolan i alla fall drog jag, Lindsay och Sabina in till stan för att fika och besöka Ung08. Vi fickade på nått "hippie" kafé som Lindsay kallade det. Skit mysigt kafé, dit kommer jag gå fler gånger! Sen drog vi oss i alla fall till Ung08, vi åkte dit för att Sabinas kompis band skulle spela på lilla scenen, Delitrium3 tror jag att dom hette, kommer verkligen inte ihåg. Har anyway 2 låtar av dom på min iPod, dom är typ seriöst bra. För övrgit är också gitarristen snygg. HAHA. Men nu är jag skittrött så ska slagga på soffan en stund, sen blir det spinning typ..

Pussss
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0