it takes time to write history

Hej allihopa, det känns som om jag har försummat bloggen ett tag nu. Jag har helt enkelt inte så stor lust för att blogga som jag hade förut när vi började, vi får se om den kommer tillbaka senare.

Skolan började i förrgår och hittills har vi bara haft slappt schema. Klassen har varit på lite olika små utflykter, idag t.ex. gick vi till en strand. Det tog en halvtimme att gå dit och när vi väl var där så gjorde vi egentligen ingenting speciellt. Några badade, men eftersom det var så dåligt väder (kallt & mulet!) så skippade jag det. Istället kastade vi lite frisbee och snackade lite granna. Imorgon drar det igång på riktigt, efter schema.

Nu sitter jag och pillar lite med musik till iPoden, lägger in lite ny musik och rensar lite granna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0