söndag


Hej bloggen!

Det var ett tag sedan jag skrev här. Förlåt, men det har varit full rulle här hemma, igår stod jag först och rensade en massa blåbär (inte speciellt kul..), sedan spelade jag tennis och sedan var familjen bortbjudna på middag. Idag har jag mest tagit det lugnt, men farmor & farfar kom över på fika så det var trevligt.

Nu är det sista veckan innan skolan drar igång igen. Jag har lite blandade känslor inför det, klart att jag har saknat alla i klassen och det ska bli jättekul att träffa alla igen men jag ser inte fram emot alla prov, läxor och uppsatser. Dessutom så är det ju nationella i nian! Plus gymnasieval och sådana saker..

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0