Buzzador & GratisBio

Jag är sedan några månader medlem på Buzzador, och funderar på att bli medlem på GratisBio också. Buzzador är en hemsida där man blir erbjuden att testa olika nya produkter och sedan skriva in en rapport till hemsidan om vad man tyckte om det. Jag har varit medlem sedan maj, och jag har bara fått ett erbjudande än så länge. Det handlade om någon tjänst så man kunde få ljudböcker till mobilen. Eftersom jag inte brukar lyssna på ljudböcker så accepterade jag inte den kampanjen. Om du tycker att det låter intressant kan du klicka här och läsa mer, om du vill bli värvad av mig så är det bara att klicka här och fylla i dina uppgifter.

På GratisBio kan man samla poäng genom att handla saker via nätet, t.ex. från CDON.com osv. När man har samlat ihop tillräckligt många poäng kan man få presentkort i 60 olika butiker eller biocheckar! Hm.. Vi får se hur det blir.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0