baka baka liten kaka.

Nu har jag & lillasyster bakat vanligt bröd och såklart - chokladbollar. Allt glutenfritt förstås, då min lillasyster är glutenintolerant.

Annars har jag inte gjort något vidare vettigt idag, eller jo, min farbror + mina kusiner var här för en liten stund sen. De ska iväg o åka bil i Danmark, det brukade vi också göra varje sommar när jag var liten.

Imorgon sticker Pappa & lillebror till göteborg för att spela gothia, själv ska jag med mamma & lillasyster åka ut till mormor & morfars sommarställe på måndag. Jag kommer hem på onsdag och det lär inte bli någon bloggning från mej under den tiden, men jag tänkte ta med mig kameran och fota så mycket jag kan så får ni se bilderna när jag kommer hem. Stockholms skärgård är bäst.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0