bio + shopping

Jag är fortfarande lika trött idag som jag var igår. Sov verkligen inte bra inatt, tänkte kanske gå och lägga mig tidigt ikväll. Fast det är ju Project Runway ikväll.. Äh, vi får se hur det blir. Jag kanske somnar framför tv:n, haha, det skulle inte förvåna mig.

Idag var jag på bio med mamma & lillasyster. Vi såg en film som hette "Alvin & Gänget", som var helt okej för att vara en barnfilm. Sen gick vi och shoppade lite och jag hittade äntligen ett par jeans. Ett par Diesel som var på 50 % rea på JC's barnavdelning! Men de är helt okej i både storleken och modellen, det syns inte alls att de var från barnavdelningen. Alltid kul att göra sådana "fynd" :P

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0