dancing in the rain,

När jag skulle baka idag fick jag ett konstigt samtal av Sanna där hon hysteriskt sa att Håkan Hellström var på Saltarö, lol. Jag har ärligt talat typ ALDRIG hört hans musik. Men Sanna gillar att va hysterisk! haha Sanna du är söt.

Iallafall så bakade jag idag, jag hade enbart 2dl socker hemma så det va svårt att hitta ett recept med enbart 2dl socker. Men jag är ju bäst så hittade det sen, så jag bakade Chokladmuffins. Dom blev asgoda. Så sitter och knarkar det nu!

Efter som att den 9 Juli är mitt emellan min och Toves fördelsedag så brukar vi hitta på nått. Förra året köpte vi saker på brisak till varandra, jag fick en katt med kläder och en uppblåsbar haj. Hajen ligger idag uppblåst i mitt rum. I år hade vi planerat att ha picknink, fast det blev mer som en fika med muffins, bullar, sockerkaka och självklart en loka. Det blev ju helt klart mysigt där vi satt på stranden och frossa och snacka gamla minnen. Synd att det regnade sen, och att det va sjukt kallt i vattnet. Men vi hade kul ändå, så till sist tröttnade vi på allt socker så vi började mata ankorna. Det kom typ 10 ankor eller nått. Dom va söta, ena ankan kunde hoppa så den fick mest bullar och muffins.

Längtar tills imorrn <3

puss hej
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0