det går bra nu kompis, det går bra nu.

Vädret var lika underbart idag och.. ja, vad ska man säga? Var nere på stranden idag med några vänner. Träffade en klasskompis som jag inte har träffat eller hört av alls sedan vi slutade skolan. Jag har saknat dig!
Innan jag åkte till stranden kom pappa hem med jordgubbar & hallon, som han hade köpt. Det var verkligen sjukt gott. Egentligen så har vi både jordgubbar och hallon på tomten, men våra hallonbuskar har sett sina bästa dagar för flera år sedan och årets jordgubbsskörd var i år den sämsta någonsin. Pinsamt dålig, jag tror vi kanske har fått en liter max. Och då har vi ändå ett ganska stort jordgubbsland. Men nu blir det middag, kram!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0