fin dag!

Självklart är det strålande sol för att jag fyller år! Underbar dag idag! Eftersom att jag inte önskade mig något speciellt så tog mamma och pappa mig på shopping tur i stan. Dom sa att jag fick köpa vad jag ville. Shopping turen började på Åhlens City. På översta våningen hade dom bikinis, det va nytt. Dom hade sjukt snygga Michael Korse bikinis och baddräkter där, jag blev kär i en bikini för typ 1500 så köpte den aldrig. BUHU. På åhlens hade dom också rea på ganska många varor, halva priset på acne kläder! Jag älskar Acne, snygga kläder! Köpte skjortan där, jag har alltid velat ha en skjorta så blev super glad när jag hitta den.

Sen efter det fortsatte vi in på Souk och Weekday, ja alla dom affärerna som ligger där i princip. Köpte lite smågrejer som jeans och lite basgrejer på Indiska. Sen fortsatte vi mot Gamla Stan där vi sedan åt på en Italiens restaurang. GOD MAT! Kommer dock inte ihåg vad restaurangen hette.

Nu är jag hemma och beundrar dagens inköp, har också fått söta sms under dagen.. Ja, seriöst, den här dagen kan inte bli bättre.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0