ge mig en anledning, bara en, så blir jag din

Det blev inte någon ny mobil, inte idag iaf. Den mobilen jag vill ha, Sony Ericsson w760i, fanns bara i kombinationen svart&gul vilket jag inte tyckte var så jättesnyggt.. Jag vill ha den röda eller gråa! Egentligen är det ingen större brådska med mobil, den jag lånar av mamma funkar ju. Men samtidigt vill jag ju ha en egen.
Istället köpte jag 3 par skor på Skopunkten, ett par vita tygskor och ett par till tygskor fast i annan modell som var svarta. Och eftersom de alltid har "tag 3 betala för 2" på Skopunkten så hittade jag några fina loafers som fick följa med hem. Om man nu kan kalla dom för loafers, men ärligt talat vet jag inte vad jag ska kalla dom. Hur som helst; sommarskor.

På vägen hem köpte vi Thai i Mölnvik och någon timme efter middagen stack jag ut och sprang 5 km. Det går bättre och bättre, jag är verkligen peppad på att klara hela sommarlovet ut, varannan dag.

Nu ska jag kolla på film med mamma, Djävulen bär Prada. Update: Det blir ingen film, det hinns inte med. Måste packa!

Pusshejleverpastej!

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0