hej bloggen.

Hej bloggen. Förlåt för att jag kan vara så otroligt seg på att uppdatera men tur att Emelie spammar bloggen idag, så det finns något att läsa iallafall. ;)

Min dag har hittills varit väldigt slapp. Det har inte varit något speciellt fint väder, så jag har hjälpt mamma uppe i friggan som vi för närvarande håller på att bygga (det är mest papi som gör det, men jag har faktiskt hjälpt till några gånger) och bakat med lillasyster. Det blir ganska mycket bakande till och från nu, vi testar lite olika glutenfria recept. Idag bakade vi några chokladkakor som var sjukt goda. Jag kan lova att jag kommer baka dom flera gånger!

Ikväll tänkte jag och mamma ta och kolla på "Djävulen bär Prada", som vi har inspelat på DVD-hårddisken. Popcorn till det! Och imorgon kommer brorsan och pappa hem från Gothia, dom har varit borta i en vecka ungefär.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0