hej, jag lever!

Hej bloggen, nu var det ett tag sedan. Men ni har väl inte saknat mig alltför mycket, Empan skriver som vanligt många inlägg per dag. Igår var jag ju på Kolmården med familjen och det var mysigt. Det var bra väder, fina djur som faktiskt visade sig och inte låg och vilade bakom någon stor sten vilket de alltid brukar göra annars... ;)
Nej men det var en fin dag, punkt slut. Tog lite bilder på djuren med kameran, men eftersom jag inte hade laddat den på ett tag så tog batterierna slut när vi skulle på bilsafari. Attans! Istället blev det några kort med mobilen (inte världens bästa kvalité alltså) och det var rätt så coolt att åka där. En zebra stod ca en meter från bilen! Lite småcoolt sådär.

Idag ska jag till stranden, kanske skulle S också dit. Hoppas verkligen att hon kommer!

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0