idag.

Då börjar den här dagen närma sig mot sitt slut. Fin, rolig dag. Först sprang vi runt på stan och letade kläder. Jag hittade typ inget, sadness. Men hittade ett klock halsband på Urban Outfitters, Urban Outfitters är nästan min favorit affär, ärligt talat dom har ju sjukt snygga saker där, dyra men snygga. Sen gick jag i alla fall in på Bjrön Borg butiken som ligger vid Hötorget. Där hittade jag matchande BH och trosor och så hittade jag en Bikini (äntligen!). Jag har letat jätte länge efter en bikini, så jag är glad att jag hitta en idag. Min dröm bikini är dock en Michael Korse bikini som kostar 1500 (tror jag). Efter shoppingen så skulle vi ha ätit på Zahara, min favorit restaurang, det är en libanesisk restaurang som jag rekomenderar stark. Men Zahara hade stängt! Jag blev ärligt talat lite ledsen för jag hade sett fram emot det. Istället så åt vi på Prinsen. HERREGUD vad god mat dom har där.
Men ska ut på verandan nu, kvällssolen är fin. Det blir säkert ett nattligt dopp i poolen också.

Puss hej
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0