Jag vill ut, tror jag.

Jag känner mig lite nedstämd, kanske är det för min fot? Jag har fortfarande ont, och det stör mig. Istället för att jogga i morse så tog jag en promenad. Valde en annan runda idag för vågar nog inte gå eller springa där jag gjorde illa mig. Det var iofs ganska dumt av mig att springa där det finns rötter och stenar för jag vet ju att jag har ganska dåliga fotledar nu med tanke på hur många gånger jag gjort illa dom.

Jag vill ut, tror jag. Jag vill ut och ha kul men ändå så ärligt talat orkar jag inte, jag är nog både psykiskt och fysiskt trött. Jag är verkligen inte ledsen, men trött. Nedstämd. 

Får hoppas att det blir bättre snart iaf. Tror det. För ska typ åka iväg snart, kanske.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0