mer CSI åt folket!

CSI:NY är seriöst den bästa CSI måste jag säga! Bra serie, jag gillar skarpt. Dagens avsnitt var lite sorgligt, tycker synd om Danny i serien. bu-hu.

Jag är sjuka nörden när det gäller serier på TV, jag e fet nörd när det gäller CSI också, missar typ aldrig ett avsnitt! HAHA



Han som oftast gör CSI avsnitten är Jerry Bruckheimer som även producerat filmer som Gone in 60 Seconds, Deja Vu och Pirates of the Carribean: dead's mans chest och många fler. Bruckheimer är ett geni som kan pussla ihop allt på bästa sett. Han skapar mästerverk. Han får alla CSI avsnitten fängslande bra och hans filmer i sig är mästerverk. Om man kollar på listan av filmer han har producerat så känner man igen majoriteten av dom, majoriteten av filmerna han producerat älskar jag! Han skapar mästerverk efter mästerverk.

LÅT JERRY BUCKHEIMER FRÄLSA ER!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0