min dag

Idag har jag, likt empan, haft en tråkdag. Men ärligt talat, det har varit sjukt skönt! Jag har chattat med lite kompisar som jag inte snackat med på länge, jag har kollat på tv... Chillat järnet alltså! Men imorgon tänkte jag röra lite på mig, om det inte regnar ska jag ut och springa. Har inte sprungit på en månad nu, dåligt.. Om man får in det som en vana är det inte så jobbigt, det vet jag för jag var jätteduktig på att springa förra sommaren, men den här sommaren har jag hittills bara sprungit två gånger... Men det ska det bli ändring på, nu när jag är hemma hela sommaren ska jag ut och springa varannan dag likt förra sommaren! Det är tanken, sen får vi se hur det blir med det hela... Förhoppningsvis kommer jag springa någorlunda regelbundet iaf. :)


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0