Narnia: Prince Caspian

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Nu har jag varit hemma ett tag efter att ha varit på bion. Vi såg Narnia: Prince Caspian och jag tänkte försöka skriva ihop en liten recension. Eller ja, recension vet jag inte om man kan kalla det för det blir väldigt kortfattat, men jag orkar inte skriva någon lång text.. :)

Den här filmen handlar om hur de fyra barnen kommer tillbaka till Narnia ett år senare. Men i Narnia har det gått 100 år och ingenting är sig likt. Några andra människor, telmarier, har tagit över landet och filmen handlar om hur de fyra syskonen hjälper prins Caspian att få sin tron och att befria Narnierna.

Jag tyckte den här filmen var mycket bra, den var mycket "vuxnare" än den förra. Det var en mer komplicerad historia, mer slagsmål osv. Absolut sevärd!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0