ny mobil behövs

På bilden: Sony Ericsson W760i


Jag behöver en ny mobil. Jag behöver en verkligen, då "min" mobil har gått sönder och jag för tillfället använder mammas jobbtelefon. Egentligen är det en helt okej modell, bra kamera o så, men den är lite seg, vissa knappar fungerar inte speciellt bra. Men sen så är det ju inte min, utan jag lånar bara mammas. Och jag måste vara försiktig med den så den inte går sönder, eftersom den egentligen inte är mammas utan mammas jobbs.. Nu blev det kanske lite konstigt men jag hoppas ni förstår. Jag funderar på att köpa en sån här mobil, någon som har en sådan? Eller kan någon ge tips på en annan bra, prisvärd mobil?

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0