onsdag, fast egentligen har jag ingen koll på dagarna längre.

Idag var jag ju som sagt på stranden, skulle egentligen kanske ha träffat S där men när vi åkte därifrån så var hon på väg dit.. Attans! Men det var trevligt ändå, jag var där med famljen i bara någon/några timmar för lillebror är sjuk och var ensam hemma så det kändes inte schysst att lämna honom ensam så länge. Som jag skrev i förra inlägget så har det ju varit sjukt bra väder idag och jag har verkligen njutit och varit ute mycket, efter att vi kom hem från stranden stack jag och pappa rätt så snabbt ner till en tennisbana här i närheten (som för övrigt suger för er som vill veta, ojämn asfalt liksom) och bollade lite. Det var skönt & kul!

Nu sitter jag här och har egentligen ingenting att göra, eller jag måste ladda över bilderna från kolmården till datorn. Men det lär ju inte ta så lång tid. Tänkte nog kanske ta och visa någon bild här på bloggen, men förvänta er ingenting speciellt då jag tror de flesta blev ganska misslyckade. Men det får vi se. Jag måste ju också visa bild på den übercoola giraffen, haha. Mer om honom i ett senare inlägg.. ;)

Nu blev det ju ett ganska långt inlägg för att vara mig faktiskt, trevligt. Men nu ska jag gå och hämta kameran, vi hörs väl snart igen. Puss!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0