slapp dag.

Det här var ju pinsamt dåligt. Det senaste inlägget skrevs för 23 timmar sedan, förlåt! Men jag hoppas verkligen inte att någon av er har suttit inne och glott på datorskärmen hela dagen. Vädret ute är ju helt underbart!

Idag har jag inte satt på datorn förrän nu. Egentligen hade jag tänkt åka till Saltarö, men det blev inte så. Eftersom typ ingen skulle dit ut så sket jag i det, jag var dessutom ganska trött för jag hade inte sovit speciellt bra. Så idag har det blivit en slapp dag hemma, jag har stekt lite ute på altanen. Nu kom jag precis hem ifrån några kompisar till familjen som vi har varit på middag hos. Som ni märker stannade vi inte där speciellt länge, det är ju faktiskt söndag och stackars pappa ska till jobbet imorgon.
Imorgon ska jag förresten ut till saltarö igen. Älskade fullproppade Saltarö!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0