the dark knight,

fyfan vad pepp jag är att se den filmen nu! Den verkar ju sjukt bra, jag har sett dom 5 första minutrarna av filmen och jag kan ärligt talat säga att dom 5 minutrarna är asbra! Men snart så får jag äntligen se den. För några dagar sen fick jag reda på att jag längtat efter den här batman filmen sen den 26 Juli 2007. Jag är nörd när det gäller batman. Och fyfan vad glad jag blev när jag fick reda på att Two-Face ska vara med i nya batman! Tack Gode Gud för  Cristopher Nolan! Ärligt talat så älskar jag verkligen alla Nolans filmer. Jag är fett pepp att köpa den nya tecknade batman filmen som hade DVD premiär igår!

http://movies.yahoo.com/movie/1809997857/trailer (trailern till den tecknade Batman)





/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0