the last shadow puppets,




The Age Of The Understatement
Black Plant
Calm Like You
The Chamber
I Don't Like You Anymore
In My Room
The Meeting Place
My Mistakes Were Made For You
Only The Truth
Separate & Ever Deadly
Standing Next To Me
Time Has Come Again


Ärligt talat blev jag besviken när jag hörde att Alex Turner skaffat sig ett till band. Det värsta som skulle kunna hända är ju att han lämnar Arctic Monkeys, sad moment. Men har kollat upp det där lite så jag har fått reda på att The Last Shadow Puppets är som ett sidoproject. Det känns bra. Men efter att ha lyssnat igenom the Age Of The Understatement nåra gånger så blir man glad, den är verkligen inte dålig! Den går ungefär i samma stil som Arctic Monkeys, fast inte lika snabbt. Bra musik! Min favorit på skivan är nog the Chamber och första låten the Age Of The Understatement. Men alla låtar i sig är bra, den första låten låter mest som Arctic Monkeys, därför håller jag den som favorit. Men i alla fall skaffa skivan, den är värd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0