tråk.

Det här blev en sjukt seg tråkdag. Jag har typ inte gjort någonting på hela dagen, har bara köpt glass! Fast ja det är ju helt okey att ha en segdag nåndag, dom kan bli ganska mysiga ibland. Och idag fyller en nära vän år, så klockan 00:02 skickade jag ett sms till henne för att gratta henne. GRATTIS TOVE! Eftersom att jag också fyller år snart (om 2 dagar) så har jag och Tove antagligen planerat att typ ha Pick Nick imorgon. Eller det blir nog ingen vidare picknink med tanke på att det regnar, men vi håller tummarna att det klarnar!

Kollade nyss på Top Model Canada också, ärligt talat har Top Model börjat bli lite tråkigt och dåligt. Gillade gamla Tom Model med Tyra Banks bättre, dom första sesongerna med henne alltså. Det var sjukt mycket snyggare människor med då. Alla som är med nu ser så tråkiga ut, och ärligt talat tycker jag vissa är fula!

lol, hoppas jag får intressantare saker att skriva om i veckan än Top Model. Det får vi hoppas! Jag orkar verkligen inte med en till tråkvecka. Jag vill ut! Och så börjar den dumma buss strejken snart igen, då kan man verkligen inte ta sig någonstans, då sitter jag fast här.. ute i skogen.

Och snart bär det av att träna så jag inte blir fet(are)!

puss hej
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0