trettonde juli,

Hej. Det lär inte bli så mycket bloggning från mig på ett tag. Hittills idag har jag passat min femåriga lillasyster medan mamma skjutasade pappa och lilllebror till Centralen, idag åker de ju till Gothia Cup i Göteborg. Nu sitter jag och kollar lite grejer på internet, mobiler, mobilabonnemang osv. Kanske bär det av till Sickla, och köpa en ny mobil till mig. Vi får se hur det blir. Sen så måste jag packa också, måndag - tisdag kväll (ev. till onsdag) ska jag vara ute i skärgården på mormor och morfars sommarställe. Där ute har dom ingen dator, skogsmulle tv men mobilen är ju med såklart. Sen så får vi se om det blir mammas jobbtelefon eller en sprillans ny.. Hursomhelst, ha det bra medan jag är borta. Tänkte ta med mig kameran och försöka fota så mycket jag kan, Stockholms Skärgård är finast!

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0