tvkväll

Nu blir det tv för hela slanten, får se om det är något kul på tv nu men annars så börjar ju Project Runway klockan 22. Efter är det två avsnitt av Sex And the City, och faktiskt så såg jag två avsnitt av SATC efter Project Runway förra veckan. Det var första gången jag sett något avsnitt av den serien. Det var ju faktiskt helt okej, till och med så pass okej att jag funderar på att kolla på det idag igen. Men vi får se, om jag är trött och inte orkar vara uppe så hoppar jag nog i säng. Det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Nu stänger jag av datorn, men vi hörs väl imorgon förhoppningsvis. Kanske inte förrän på kvällen, men om det är bra väder så tycker jag att det är en bra ursäkt. Dessutom, om det är bra väder så ska väl inte ni sitta här inne och läsa våran blogg, då tycker jag nog faktiskt att ni ska vara ute och ta vara på solen. Svensk sommar med sol är bäst. Jordgubbar med glass är pricken på i:et.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0