nyckelben, lårben, halsben,

Söndagen var så värd! Kort sammanfattning om vad som hände:
Sabina fyllde år. Jacke plus Love sf bokhandeln. Äppelskrutt. Minuer, kafferabatt, kaffeberoende. Love,Sabina,Jag flydde till Erik, köpte skivor. Hoppa upp på berg. Love dumpar oss i skogen. Barnens botaniska trädgård. Allmänt mysdag. DYR BIL. (det är inte meningen att ni ska fatta).

Idag har det varit skitdag, fast jag är iaf glad. Typ jätte glad faktiskt. Rêvasse<3
Hmm, ja, kommer nog sätta mig och mysa snart, kolla på regnet och dricka islatte. Jag har för övrigt asont i halsen så har svårt att äta. Men iaf, räknar med en tråkig vecka, räknar även med najs helg. PUSS.




/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0