vendredi mon ami,



Jag har ju en förkärlek till fredagar, därför uttrycker jag mig på franska. Fint språk, jobbiga människor. Jag vill ha Delirium3 skivor, behöver verkligen ny vettig musik. Och Delirium3 råkar vara ny vettig musik. Får se vad som händer på söndag, kanske tar mig en sväng och köper skiten. Jaja nog med mitt tjat. Kanske kan ta och berätta vad som händer i helgen? Lördag vet jag inte än, vill hitta någon mysig person jag kan spendera den med. Har inte hittat den mysiga personen än. Söndag fyller Sabina år, parrrrtey? Nä, men ska träffa henne då iaf, ingen aning om vad vi kommer göra. Kul blir det nog. För övrigt, Fredagar är den bästa dagen på veckan tror jag. Så det så.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0