winter song,

Hej vinter. Det är kallt ute, jag vill ha snö och kanske lite tjockare kläder. Urban Outfitters here I come <3

Iallafall, gårdagen var för underbar. The Hives är helt klart det bästa live bandet ever! Vill se dom igen, åhhh Pelle! Dock var publiken astråkig typ, jag står där och sjunger med och dansar, majoriteten står där bara som fula zombies. blä på dom.

Nu ska jag i alla fall ner till tennisen när som helst. Eller borde dra nu, men jag är inte så sugen på att åka iväg, inte heller så sugen på att spela. Funderar faktiskt på att sluta spela tennis, fast det skulle kännas lite sorgligt med tanke på att jag spelat i 9 år nu. Menmen, får göra det bästa av dagen. För övrigt har det varit en skit seg dag i skolan, tråkig typ. Dock är bilden helt okey, ritade en flygande bäver på Jacke plus så skrev jag AIDS på hans hand.

Imorgon slutar jag ett. Det är najs, längtar lite. För efter skolan blir det spana in monki plus kanske köpa halsduk och vantar på Urban. Så snygga! Fast vet inte om jag har råd än. Hoppas iaf.

Nu måste jag verkligen börja dra mig ner till tennisen. Det tar emot som fan nu.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0